Diferencia entre revisiones de «Neurona»

841 bytes añadidos ,  hace 7 años
sin resumen de edición
 
 
En los vertebratos las fibras nerviosas son agrupadas en faixos que son embolicaus por [[teixito conchuntivo]] y constituyen los [[niervo]]s. Los cuerpos neuronals d'estas fibras son situaus en lo [[sistema nervioso central]] u en [[ganglio (part d'o sistema nervioso)|ganglio]]s, chicotas agrupacions de cuerpos neuronals fuera de lo sistema nervioso.
 
== Potencial de reposo ==
La neurona presenta un potencial de membrana en reposo por l'acumulación de cargas positivas en a part exterior de la [[membrana celular]] y de cargas negativas en la part interior u cara citoplasmatica. La [[diferencia de potencial]] ye de bell [[milivoltio]]s.
 
Las cargas negativas de lo citoplasma se deben a la presencia de proteínas con carga negativa que no pueden salir de la celula, encara que tamién bi ha muitos [[cations de potasio]] con carga positiva. En lo liquido extracelular predominan los [[cations de sodio]], que creyan una carga positiva, encara que tamién bi ha [[anions cloruro]].
 
La membrana liucherament permiable a lo [[sodio]], y pa evitar la suya entrada bi ha una [[bomba de sodio-potasio]] que forachita mes sodio que potasio, y evita que se pierda la diferencia de potencial.
 
== Bibliografía ==
66 130

ediciones