Diferencia entre revisiones de «Glacis»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina creyada con 'Un '''glacis''' ye una superficie de terreno inclinada que se troba sobre tot en las rechions de semontano y a lo piet de los pueyos. Ye definiu por [[Alain Foucaul...'
 
m ortografía, replaced: tob → tov using AWB
Linia 4:
 
"Un glacis ye una forma de relleu no estructural consistent en una superficie plana y poco inclinada (qualques graus). Seguntes lo suyo orichen se distingue entre:
* Los [[glacis d'erosión]]: en los quals se veye a roca viva sin [[suelo]] u bi ha fragmentos que son rapidament retiraus por la erosión. Este termin ye emplegau por un regular en las superficies erosionadas en rocas tobastovas, que las que se fan en rocas duras se dicen "[[pedimentos]]".
* Los [[glacis aluvials]]: a ón la roca madre ye amagaba baixo un espesor d'aluvions gran ([[glacis d'acumulación]]) u chicot ([[glacis d'espardimiento]]). Los glacis son asobén cruzaus, seguntes la suya pendient por reguers poco profundos ditos ''[[rills]]''."
 
Linia 19:
*[[Roger Brunet]] (dir.), ''Les mots de la géographie'', Paris, Reclus-La Documentation française, 1993, ISBN 2110030364, article « glacis », page 242.
*[[Max Derruau]], ''Les formes du relief terrestre. Notions de géomorphologie'', Paris, Armand Colin, 1969, 2001, édition, ISBN 2200210140
 
[[Categoría:Cheomorfolochía]]