Diferencia entre revisiones de «Valenciano central»

Contenido eliminado Contenido añadido
categoría
CHV (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
Linia 1:
L' '''Apichat''' ye o sozdialeuto de o [[idioma catalán|catalán meridional]] u [[balenzián]] que se charra en l'areya zentral de [[Balenzia]], tipicamén de uertagüerta.
 
== Fonetica ==
A más de os rasgos tipicos de o Balenziánbalenzián, en l'apichatApichat enxorden a S sonora y a G, J, que en balenzián ye prepalat africata sonora. Esto ye común con l'[[aragonés]], Manuel Albar creye que ya esistiba en aragonés meyebal. Ye de destacar que a zona tenió una repoblazión meyebal mista con [[Cataluña|catalans]] y [[Aragón|aragoneses]]. Sin d'embargo os espezialistas creyen que l'enxordimiento ye un prozeso rezién, postmeyebal, y independién de lo que trobamos güei en l'[[Alto Aragón]].
 
A más de os rasgos tipicos de o Balenzián, en l'apichat enxorden a S sonora y a G, J, que en balenzián ye prepalat africata sonora. Esto ye común con l'aragonés, Manuel Albar creye que ya esistiba en aragonés meyebal. Ye de destacar que a zona tenió una repoblazión meyebal mista con catalans y aragoneses. Sin d'embargo os espezialistas creyen que l'enxordimiento ye un prozeso rezién, postmeyebal, y independién de lo que trobamos güei en l'Alto Aragón.
 
== Morfolochía ==
biBi ha zonas que alzan o preterito perfeuto simple sintetico, como ye tipico de os testos meyebals catalans: ''tu cantares'', en cuenta de ''tu vas cantar'', ''ell degué'' en cuenta de ''ell va deure''.
 
bi ha zonas que alzan o preterito perfeuto simple sintetico, como ye tipico de os testos meyebals catalans: ''tu cantares'', en cuenta de ''tu vas cantar'', ''ell degué'' en cuenta de ''ell va deure''.
 
{{Dialeutos d'o catalán}}