Diferencia entre revisiones de «Villar d'el Salz (Comunidat de Teruel)»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina creyada con ':''Este articlo tracta sobre '''Villar d'el Salz''', actualment lo vico de '''Las Granjas''' de Cella, pa veyer lo lugar de la comarca de lo Xiloca homonino vaiga a l'ar...'
 
Sin resumen de edición
Linia 21:
La primera posible mención ye en lo [[Muqtabis V]] de [[Ibn Hayyan]], en un texto que fa referencia a una expedición militar andaluza contra Zaragoza en l'anyo [[935]] y on se diz que acamporon en ''Saliz'', amán de la fortaleza de ''Sahla'' ([[Cella]]).
 
En los textos meyevals figura en latín como ''Vilar de Salice'', ''Vilar de Salz'' y variants. En [[Aragón]] los toponimos [[Salz]] tamién son asociatosasociaus a muitas antigas pertenencias de la [[Orden de Cistels]]. Manimenos lo Villar ha estatoestau de la branca cisterciense de [[Monesterio de Poblet|Poblet]] representatarepresentada por lo [[Monesterio de Piedra]], y no de la branca de Rueda que ye con la que se relacionan estos toponimos (lo [[Monesterio de Rueda]] tamién se dició ''Monesterio del Salz'' porque lo primer puesto d'Aragón on s'establioron yera [[Salz de Galligo]]).
 
Actualment en la part norte de lo termin de [[Cella]] mos trobamos unas quantas partidas que fan referencia a este vico: ''Las Granjas'', ''La Granja'', ''Granjilla'', que continan en lo sud de lo termin de [[Santa Olalia]] con ''Campo de la Granja''. Entre los dos termins bi ha un barranco dito ''Barranco del Campo de la Granja''.