Diferencia entre revisiones de «Wikipedia:Uso d'a luenga/Lexico»

Contenido eliminado Contenido añadido
Linia 461:
A resultas de bell par de conversas con chent externa a la biquipedia, (d'a SLA y de l'Academia), tamién opinan que no s'ha de fer servir "enrastres", ya que se refiere a "rastras de series de cosas, como allos". Dende os dos costaus se proposa emplegar a familia de "vinclo, vinclos vincular, hipervinclo" con a posibilidat tamién de fer servir "enlaz, enlaces / enlazamiento, enlazamientos , enlazar, etc." A preferencia ye por vinclo, que ye bien documentada en aragonés meyeval. Y yo me sumo a ixa preferencia. De feito, ye a que he feito servir en a traducción d'o software de mediawiki.
A propuesta ye de cambiar os enrastres por vinclos. Os enlaces, los podemos deixar como son, u tamién cambiar-los si cal. --[[Usuario:Juanpabl|Juan Pablo]] 23:50 2 feb 2012 (UTC)
:Si, yo o d'enrastre ya tos dicié que no lo veyeba claro. ''Vinclo'' queda como una opción comoda, documentable y que no suena rariza respecto a lo lexico d'as luengas occidentals que conoixemos y parlamos os que leyemos aragonés.--[[Usuario:EBRO|EBRO]] 10:01 3 feb 2012 (UTC)