Diferencia entre revisiones de «Wikipedia:Uso d'a luenga/Lexico»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Eliminando especificación de protocolo en URL para respetar el servidor seguro
m desfoi 3 cambios que fació o bot, pq si no no s'entiende ista sección...
Linia 129:
Escribo aquí ta mirar d'achuntar as custions autuals que tenemos de treslatos d'articlos por temas de bocabulario e plegar ta un consenso. Antis de fer treslatos que dimpués aiga que desfer millor descutir bien o tema:
 
*'''Nombre/NombreNome''': Ya se prenzipió a discutir [[Wikipedia:Uso_d%27a_luenga#Nombre|aquí]]. Encara que tienga bel uso meyebal y pareixca constituir una serie oriental ''nombrenome''/''ome'' ... o zierto ye que mirando en o Endize de bocables, no se i documenta ''nombrenome'' en garra puesto, y si a un caso, ''nom'' en [[Benás]]. Por ixo proposo fer un treslau cheneralizau de nombrenome ta nombre.--[[Usuario:Juanpabl|Juan Pablo]] 21:09 26 otu 2008 (UTC)
:Pensaba que se diría aún en la Ribagorza. No se si era ''ombre'' o ''nombre'' que en el Andolz buscándolo lo encontré como acabado en ''ome''. De todos modos, como digo en el artículo [[aragonés meyebal]] o [[fonetica aragonesa]] ya en la baja edad media comenzó la sustitución de ''mn''/''m'' por ''mbr'', (Nagore y otros lo consideran como por castellanización). Heinrich Lausberg dice que es un fenómeno que se ha dado en la historia de otras lenguas románicas a parte del castellano. Si quereis cambiar ''nombre'' por ''nombre'' quizás sea más coherente con escribir, como escribimos ''[[fambre]]'', ''[[bimbre]]'', ''[[estambre]]'' y no se si ''remembrar'' que le he visto escribir a [[Lascorz]].--[[Usuario:EBRO|EBRO]] 16:44 27 otu 2008 (UTC)
::Voy a poner aquí lo que dice Heinrich Lausberg: