Diferencia entre revisiones de «Ares»

Contenido eliminado Contenido añadido
Ulixes (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
Ulixes (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
Linia 3:
[[Imachen:Ares villa Hadriana.jpg|thumb|Estactua d'Ares en [[Villa Adriana]] ([[Tívoli]]).]]
 
En a mitolochía griega, '''Ares''' (en griego antigo ''Ἄρης'' Arês u ''Ἄρεως'' Areôs, "conflicto belico") se considera o dios olimpico d'a guerra, encara que ye mas bien a personificación d'a fuerza bruta y a violencia, asinas como d'o tumulto, confusión y horrors d'as batallas, en contraposición a la suya hermanastra Atenea[[Atena]], que represienta a meditación y sabiduría en os afers d'a guerra y proteche a os hombres y as suyas cambras d'as suyas estragos. Os romans lo identificoron con [[Marte]], dios romano d'a guerra y l'agricultura (a o que heban heredau d'os etruscos), pero iste teneba entre ells muita mayor estima.
 
Se lo represienta como fillo de [[Zeus]] y [[Hera]], encara que existe una tradición posterior seguntes a quala Hera lo concibió en tocar una determinada flor, en o que pareixe estar una imitación d'a leyenda sobre a naixencia de Hefesto, y ye replegada por Ovidio.
 
Tamién existe una leyenda similar sobre a naixencia de Eris, diosa d'a Discordia. O suyo puesto de naixencia y autentico fogar yera situau luen, entre os barbaros y tracios, y a ell fuyó quan estió descubierto chitau con [[Afrodita]].
 
Os helenos siempre esconfioron de Ares, talment porque ni sisquiera yera influenciado por o esprito de perteneixer a un bando, sino que a veces aduyaba a una parte y a veces a l'atra, seguntes le dictaban as suyas inclinacions. a suya man destructiva se veyeba mesmo dimpués d'os estragos provocaus por plagas y epidemias. Iste caracter salvache y sanguinario de Ares lo feba estar odiau por atros dioses, incluius os suyos propios pais.