Diferencia entre revisiones de «Ares»

Contenido eliminado Contenido añadido
Ulixes (descutir | contrebucions)
Pachina creyada con '{{correchir}} thumb|Estactua d'Ares en [[Villa Adriana (Tívoli).]] En a mitolochía griega, '''Ares''' (en griego antigo Ἄρης...'
 
Ulixes (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
Linia 6:
 
Se lo represienta como fillo de Zeus y Hera, encara que existe una tradición posterior seguntes a quala Hera lo concibió en tocar una determinada flor, en o que pareixe estar una imitación d'a leyenda sobre a naixencia de Hefesto, y ye replegada por Ovidio.
 
Tamién existe una leyenda similar sobre a naixencia de Eris, diosa d'a Discordia. O suyo puesto de naixencia y autentico fogar yera situau luen, entre os barbaros y tracios, y a ell fuyó quan estió descubierto chitau con Afrodita.
 
Os helenos siempre esconfioron de Ares, talment porque ni sisquiera yera influenciado por o esprito de perteneixer a un bando, sino que a veces aduyaba a una parte y a veces a l'atra, seguntes le dictaban as suyas inclinacions. a suya man destructiva se veyeba mesmo dimpués d'os estragos provocaus por plagas y epidemias. Iste caracter salvache y sanguinario de Ares lo feba estar odiau por atros dioses, incluius os suyos propios pais.