Diferencia entre revisiones de «Dolmen»

Contenido eliminado Contenido añadido
m r2.7.1) (Robot Adhibito: be:Дальмен
Sin resumen de edición
Linia 18:
L'Alto Aragón ye entre dos de los quatre focos megaliticos que gosan considerar los prehistoriadors en Espanya (o nuclio vasco-navarro y o nuclio catalán). Los dolmens de l'Alto Aragón tienen dimensions redueitas en comparanza a los dolmens d'estos dos nuclios megaliticos.
 
Encara que puet que i haiga por lo menos un megalito en cada [[val perinencapirenenca]], la mayor concentración de dolmens se da por una parte en l'Alto Aragón occidental entre la [[Guarguera]] y la [[Val d'Echo]] y por atra en lo [[PrepirineuPrepireneu]] oriental.
 
[[Imachen:Dolmen de Santa Elena (Biescas).jpg|thumb|200px|Dolmen de Santa Helena.]]
Linia 31:
Pero la trasformación de lo territorio tamién ha contribuito a que se conoixcan dolmens nuevos como lo de [[Seira]], que se descubrió quan se desfeba lo suyo tumulo con enchaquia de construcción d'infrastructuras electricas.
 
Bells prehistoriadors especulan que las comunidatz que construiban dolmens en los PerineusPireneus entre Catalunya y lo País Vasco podioron estar portadors de luengas de la familia de lo [[idioma vasco|vasco]] en base a que la presencia de toponimia vasca en Catalunya, Aragón y Occitania coincide con la presencia d'estos megalitos, que son anteriors a la plegata de los [[pueblos indoeuropeus]].
 
==Referencias==