Diferencia entre revisiones de «Cervus elaphus»

Contenido eliminado Contenido añadido
Linia 60:
*''[[Cervus elaphus bactrianus]]'', propio d'[[Afganistán]], [[Cazaquistán]], [[Tachiquistán]], [[Turkmenistán]] y [[Uzbequistán]].
*''[[Cervus elaphus yarkandensis]]'', propio de [[Xinchiang]].
*''[[Cervus elaphus hanglu]]'', propio de [[Caixmir]].
 
== Mitolochía ==
O ciervo, como animal de mida gran en a fauna europea amaneix en as mitolochías de bells pueblos d'Eurasia como por exemplo os [[aragoneses]] ([[leyenda d'a fundación d'o Monesterio de Sant Chuan d'a Penya]]), y tamién sale en atros mitos euroasiaticos de [[mitos de cazata ritual|cazata ritual]] como entre os [[hongaros]], que lo fan extensible a los [[hunnos]]. Enantes d'existir Aragón y os aragoneses en o territorio noreste d'a [[Hispania romana]] ya bi heba mitos asociatos a los ciervos, como a cierva blanca de [[Sertorio]].
 
En a mitolochía griega o ciervo ye asociato a [[Artemis]], y en a mitolochía romana o ciervo ye l'animal consagrato a [[Diana (diosa romana)|Diana]]. O ciervo prenió una gran importancia en a [[mitolochía celta]], y bi heba un dios con cuernos de ciervo [[Cernunnos]]. En Irlanda o ciervo ye l'animal [[totemico]] d'os [[fianna]] en o [[Ciclo de Leinster]].
 
== Enrastres externos ==