Diferencia entre revisiones de «Miguel I Rangabé»

Contenido eliminado Contenido añadido
Chobot (descutir | contrebucions)
m r2.6.5) (Robot Adhibito: Modificato: ko:미카엘 1세 랑가베
Sin resumen de edición
Linia 15:
'''Miguel I Rangabé''' estió [[Lista d'emperadors de Bizanzio|emperador]] de l'[[Imperio Bizantín]] dende o [[2 d'octubre]] de [[811]] dica l'[[11 de chulio]] de [[813]]. Morió l'[[11 de chinero]] de [[844]]. Lo nombran en o capítol "Aquí conta del emperador Estavrachio, fillo de Nicóforo" d'o "[[Libro d'os Emperadors]]".
 
Yera un noble casato con a filla de Niceforo I, Procopia. Una revuelta palacina contra o suyo cunyato [[Estauracio]] l'asentó en a [[cadiera imperial]] en l'anyo 811. Miguel I Rangabé teneba o soporterefirme d'o partito ortodoxo d'a Ilesia.
 
{{Cita|Aprés vino a Costantinoble seyendo muito agravado del colpe que huvo en la esconfita, más encara, con todo, encara forçava de fer morir su cunyado, marido de Procopía, su ermana, el cual dizían '''Micali Ranthaue''' (*Rangabé), a intención que, fendo morir aquel, delexaría el imperio a su muller. La cual cosa sentida, los varones del consello fizieron plegar todos los que romanieron de la esconfita que avant ne fue fara mención, e todos a una voç daron la fama imperial al dito Micali Rancavé que él tractava fer morir. E aquesto feito, en continent [[Estauracio|Estavrachio]] por miedo se filo calogero.}}