Diferencia entre revisiones de «Siete Marabellas de lo Mundo»

Contenido eliminado Contenido añadido
Jpbot (descutir | contrebucions)
m →‎Las nuevas siete marabillas: refirme aerio, replaced: onor → honor, otazión → otación (2)
Linia 25:
[[Imachen:TajMahalbyAmalMongia.jpg|thumb|200px|right|Lo [[Taj Mahal]], una de las eslechitas como 7 nuevas marabiellas de lo mundo.]]
 
Empezipiato ya lo [[sieglo XXI|sieclo XXI]], la interpresa [[suiza]] ''New Open World Corporation'' (NOWC) emplegó un sistema de botaziónbotación a escala mundial, prinzipalment per meyo d'[[Internet]], ta esleir cuálas yeran las nuevas siete marabiellas de lo mundo, atorgando la considerazión de candidata onorificahonorifica ta la [[Piramide de Guiza]] per estar-ne l'unica de las anticas que en perbibe. Lo resultato estió feito publico en a simbolica calendata de lo [[7 de chulio]] de [[2007]] (7-7-2007), d'entre un total de 21 finalistas entre las que i yeran, per ixemplo, l'[[Alhambra de Granada]], l'[[Acropoli d'Atenas]], lo Temple d'[[Angkor]] u la [[Estatua de la Libertat]] de [[Nueva York]]. Las 7 trigatas estioron, en orden aleatorio seguntes se i proclamoron:
* '''La [[Gran Muralla Chinesa]]''', a [[China]].
* '''[[Petra]]''', a [[Chordania]].
Linia 36:
La triga, manimenos, ye estata bista per muita chent como poco representatiba, només posible ta la chent con aczeso a Internet. La organizazión seguirá lo mesmo prozedimiento ta esleir siete marabiellas més, ista begata de la [[Natura]].
 
Muitas altras listas pareixitas se son feitas rezienment per parti d'organizazions u particulars, bien per meyo de botazionsbotacions populars locals bien per dezisions propias.
 
== Vinclos externos ==