Diferencia entre revisiones de «Juan Antonio Bolea Foradada»

Contenido eliminado Contenido añadido
hue fa 81 anyadas, muitas felicidatz (sin interwikis, qua ya sabez que os temas aragoneses no se gosan desenvolicar en atras wikis)
 
Jpbot (descutir | contrebucions)
m replaced: estudeyó → estudeó
Linia 18:
'''Juan Antonio Bolea Foradada''', naixito d'[[Ayerbe]], ([[Plana de Uesca]]) o [[30 de marzo]] de [[1930]], ye un [[churista]], [[chuez]] y [[politico]] [[Aragón|aragonés]].
 
Encara que fació os suyos primers estudeos en [[Uesca]], dende [[1947]] estudeyóestudeó [[Dreito]] en a [[Universidat de Zaragoza]], a on se i licenció en [[1952]]. Dende [[1954]] estió [[chuez]], treballando en quantos puestos estendillatos por a pensinsula, estando destinato en Zaragoza dende [[1962]]. Renunció a la carrera chudicial en [[1976]], treballando dende alavez en a ''[[Ibercaja|Caja de Ahorros de Zaragoza, Aragón y Rioja]]''.
 
En [[1977]] dentró en a vida politica como melitant d'a ''[[Unión de Centro Democrático]]'', encabezando a lista d'ixe partito por Zaragoza en as [[eleccions chenerals espanyolas de 1977]], estando-ne esleito deputato en o [[Congreso d'os Deputatos]]. En [[1978]] l'esleyoron primer [[Lista de presidents d'a Deputación Cheneral d'Aragón|President provisional]] d'a [[Deputación Cheneral d'Aragón]] dica a suya renuncia en mayo de [[1981]]. Tamién estió senador en [[1979]] por a ''Unión de Centro Democrático'' (UCD) y en [[1982]] por o ''[[Partido Aragonés]]'' (PAR), partito en o que dentró por a suya amistat con [[Hipólito Gómez de las Roces]] y por as suyas discrepancias con a UCD. Dende alavez y dica [[1999]], estió deputato por o PAR en as [[Cortz d'Aragón]].