Diferencia entre revisiones de «L'Alcudia de Veyo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m r2.7.1) (Robot Adhibito: en:Alcudia de Veo
Linia 30:
En o suyo termin municipal bi ha un nuclio prinzipal, ''L'Alcudia de Veyo'', y dos pedanías: ''Veyo'' y ''Benitandús''.
 
== NombreToponimia ==
En la documentación d'o [[sieglo XIII]] y siguients amanixamaneix lo toponimo ''Veyo'', ''Beyo'', ''Enveyo'', ''Beo''. Asinas se diz ala Val: ''la Vall de Veyo'', ''Beo'' y ''Beyo'' en [[1238]], ''la Vall de Enveyo'' como mugant con d'[[Onda (Castellón)|Onda]] en [[1246]], ''el lloc de Veyo'' de la Sierra d'Eslida en [[1414]]. Asinas lo termin Val de Veyo incluiba a lo mesmo Veyo y a los lugars habitatos d'esta Val (''Alcudia'', ''Benitandús''/''Benitandut'' y ''Alfara''), encara que aslas primeras alusions d'estos tres zaguers son de [[1365]]. En las [[cortz de Zaragoza de 1372]] bi ha una mención a ''Veyo'' en la sección ''Greuges del General del Regno de Aragón'':
{{cita|los castiellos, villas, lugares et [[alquerias]] de Exerica con su [[tenencia|tenençia]] [[Eslida]], Ayn, '''Veyo''', Çuera et [[Fanzara]]}}.
 
Los lugars d'ade la Val de BeyoVeyo prenerían l'apelativo ''de Veo'' y con lo tiempo L'Alcudia de Veyo creixería y se faría més gran que Veyo. Veyo esdevenió asinas una pedanía de l'Alcudia de Veyo.
 
== Luengas ==