Diferencia entre revisiones de «Val d'Exarc»

Contenido eliminado Contenido añadido
AraBot (descutir | contrebucions)
m meridionalizando..., replaced: sur → sud
Sin resumen de edición
Linia 1:
La '''BalVal d'Exarc''' ye una [[comarcas d'Aragón|comarca]] natural fa parte de la comarca ofizialoficial de las [[Cuencas Meneras]], ye a lo sud de la [[Sierra de SanSant Chus]] ey corresponde a la cuenca de lo [[río de la BalVal (Teruel)|río de la BalVal]].
{{Grafía_87}}
La '''Bal d'Exarc''' ye una [[comarcas d'Aragón|comarca]] natural fa parte de la comarca ofizial de las [[Cuencas Meneras]], ye a lo sud de la [[Sierra de San Chus]] e corresponde a la cuenca de lo [[río de la Bal (Teruel)|río de la Bal]].
 
Fan parte d'ella: [[Mezquita d'Exarc]], [[CuebasCuevas d'Almudén]], [[Finollosa d'Exarc]], [[Exarc de la BalVal]] ey [[Aliaga]].
 
Estos nuclios son a altarias superiors a los 1000 m, por lo que tienen un clima muito estremo, con ibiernoshibiernos fridos que pueden plegar a los —15° y beranosveranos calurosos con una temperatura meya de 20° ey masimasmaximas estremas de dica 35°. Las prezipitazionesprecipitacions, poco abundant pueden estar arredol de los 500 mm.
 
La capital ye [[Aliaga]], on dica la decada de los 60 tenió i abióhabió muita autibidatactividat por lo treballo en las menas ey la zentral[[central termica]]. Dimpués de zerrarcerrar las menas ey la zentralcentral agora l'agricultura de secano de carautercaracter zereyalista[[cerialista]] ye la base de la economía, con una chicota partizipaziónparticipación de lo torismo ey la ganadería estensibaestensiva d'obín[[ovín]].
 
== Historia ==
BelsBells lugars estioron [[señoríasenyoría]] de lo linache de los [[Linache d'os Exarc|Exarc]]. Aliaga estió una bailía de la [[Orden de lo EspitalHespital]].
 
.
 
[[Categoría:Cuencas Meneras]]