Diferencia entre revisiones de «Juana Petronila Silva Fernández de Híjar y Pignatelli»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Sin resumen de edición
Linia 25:
'''Juana Petronila Silva Fernández de Híjar y Pignatelli''' ye naixita lo [[26 de chunio]] de [[1669]] d'[[Íxar]] y morió lo [[2 d'abril]] de [[1710]] en [[Madrit]]. Yera filla de [[Jaime Francisco Victor Fernández de Híjar y Cabrera Sarmiento de Silva de Villandrando de la Cerda y Pinós]] (V duque d'Íxar), y de [[Mariana de Pignatelli de Aragón]]. En l'anyo [[1700]] esdevinió la VI [[lista de duques d'Íxar|duquesa]] d'[[Ducato d'Íxar|Íxar]].
 
Se casó dos vegatas: la primera con [[Fadrique de Silva y Portugal]] (tercer marqués d'[[Oraní]] y sinyor de Peñalver, Monòver, Mur y Sollana), con qui tenió tres fillos; y la segunda con [[Fernando de Pignatelli y Pignatelli]], succedendosin tener-lone fillos. Fue succedita por lo primochenito [[Isidro Fadrique Fernández de Híjar]].
 
Fernando de Pignatelli y Pignatelli estió [[austracista]], por lo que [[Felipe V d'Espanya]] li secuestró los suyos biens y embargó las rendas de lo ducato.
 
<center>
Línea 37 ⟶ 39:
{{end box}}
</center>
 
== Bibliografía ==
*[[Mariano Laborda]] ''Recuerdos de Híjar''. Editato por lo ''Centro de Iniciativas Turísticas del Cuadro Artístico de Híjar'', 1980.
 
{{DEFAULTSORT:Silva Fernandez de Hijar y Pignatelli, Juana Petronila}}