Diferencia entre revisiones de «Ducau d'Íxar»

Contenido eliminado Contenido añadido
CORREU (descutir | contrebucions)
Linia 22:
En lo reinato de [[Felipe III d'Aragón]] lo cinqueno duque d'Íxar don [[Rodrigo Sarmiento de Silva, de Villandrando y de la Cerda]] se sublevó.
 
En la [[Guerra de Succesión Espanyola en Aragón|Guerra de Succesión Espanyola]] lolos duquehabitadors d'Íxar prenioron partito por los [[Borbons]] mientres que lo duque consort [[Fernando de Pignatelli]] estió [[austracista]], y esto suposó que con ala victoria d'osde los borbons aslas [[renda]]s de lo ducato quedasen baixo control de la Corona dica lo [[21 de mayo]] de [[1749]]. Dica ixe inte lo duque d'Íxar firmaba documentos como [[lista de marqueses d'Orani|Marqués]] d'[[Marquesato d'Orani|Orani]], un títol de [[Cerdenya]].
 
Lo VIII duque d'Íxar, don [[Joaquín-Diego de Silva Ferrández d'Íxar y Porto-Carrero]] ([[Funes de Villalpando]], [[1749]]-[[1758]]) se casó lo [[20 de marzo]] de [[1739]] con donya [[María Engracia Engracia Abarca de Bolea y Pons de Mendoza, Ximénez d'Urreya y Bermudez de Castro]], filla d'o IX conte d'Aranda don [[Buenaventura de Abarca de Bolea]]. Lo solo fillo d'este matrimonio estió Don [[Pedro Pablo Alcántara Fadrique]], que hederó totz los títols y estatos de los duques d'Íxar y los contes d'[[Condato d'Aranda|Aranda]].