Diferencia entre revisiones de «Linache d'os Ferrández d'Heredia»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina creyada con 'Los '''Ferrández d'Heredia''' estioron una de las casas nobles d'Aragón més influyents. Fue reconoixita por Carlos I d'Espanya en las [[Cortz de Monzón (1528)|Cortz de ...'
 
una error en a enciclopedia aragonesa, os Heredia yeran sinyors de Zurita (Mayestrato) y no de Zurita (A Litera) http://books.google.es/books?id=kyVpAAAAMAAJ&q=%22barones+de+Zurita%22&dq=%22barones+de+Zurita%22&hl=es&ei=ypeCTavXDMmYOujGmYEG&sa=X&oi=b
Linia 1:
Los '''Ferrández d'Heredia''' estioron una de las casas nobles d'Aragón més influyents. Fue reconoixita por [[Carlos I d'Espanya]] en las [[Cortz de Monzón (1528)|Cortz de Monzón]] de [[1528]] como una de las ueito casas "[[grans d'Aragón]]", y son destacables representants d'esta familia lo [[gran mayestre]] hespitalero [[Chuan Ferrández d'Heredia]] y l'arcebispe de Zaragoza [[García Ferrández d'Heredia]].
 
Prenen nombre de la localidat alavesa d'[[Heredia (Alava)|Heredia]] d'on debeban provenir. Lo fundador d'esta casa estió [[Lorenzo Ferrández d'Heredia]], sinyor de [[Zurita (Castellón)|Zurita]] a principios de lo sieglo XIV. Los dos fillos suyos encomenzoron las dos brancas principals, la de [[Blasco Ferrández d'Heredia]] y la de [[Chuan Ferrández d'Heredia]], a la que pertanyoron los [[Condato de Fuents|contes de Fuents]]. Dimpués bi habrá brancas d'os Ferrández d'Heredia en [[Tosos]], [[Calatayú]], [[Calatorau]], [[Burbaguena]] y [[L'Almunia de Donya Godina]]. Atros títols que han pertanyito a los Ferrández d'Heredia han estato los de [[Marqueses de Mora]] y Cosculluela y [[sinyors de Cetina]].
 
En la branca de lo hespitalero [[Chuan Ferrández d'Heredia]] los miembros hereus se diciban con ell, como yera establito en lo suyo testamento, con la obligación de levas las suyas armas, cinco u siet castiellos. Dende l'anyo [[1459]] son [[contes de Fuents]], condato que incluiba las localidatz de [[Fuents d'Ebro]], [[Mediana d'Aragón]], [[Fuent de Totz]], [[Exaulín]], [[María de la Uerba]] y [[Botorrita]].