Diferencia entre revisiones de «Parla de transición»

Contenido eliminado Contenido añadido
Pachina creyada con 'Una '''parla de transición''' ye una parla local que fa part d'un conchunto de parlas tamién de transición que amuestran una transición gradual ent...'
 
Sin resumen de edición
Linia 2:
 
== Parlas de transición en luengas neolatinas ==
O Ribagorzano[[ribagorzano]] ye una transición macrocheografica entre l'aragonés y catalán y astenemos un [[aragonés ribagorzano]] y un [[catalán ribagorzano]]. As [[parlas d'a Val d'Isabana]] y as que bi ha a lo sud d'o [[Turbón]] representan una transición microcheografica. As arias de transición orichinals entre o castellán y l'aragonés desapareixioron con a castellanización d'[A Riocha]] de traza que a muga entre as dos luengas ye producto d'a sustitución y erosión lingüistica.
 
L'[[asturleyonés]] presentan parlas de transición con o galaicoportugués en l'ueste d'Asturias, y en presentaba con o castellán en o centro-ueste de [[Cantabria]].
Linia 8:
En o vasco bi ha parlas de transición entre o [[dialecto soletano]] y o [[dialecto baixonavarro]] en os lugars de Domintxaine-Berroeta, Arüe-Ithorrotze-Olhaibi, Lohitzüne-Oihergi y Etxarri.
 
[[Categoría:Lingüistica]]