Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Egglburger See

Egglburger See.
Administración
País Alemanya
Estau
Provincia
Comarca
Municipio Ebersberg
Cheografía
Tipo
Orichen
Superficie 0,33 km²
Superficie ha
Altaria 553 m
Longaria 1,10 km
Amplaria 0,410 km
Fondura m
Volumen hm³
Fuent
Desagüe
Desagües
Mapa

O Egglburger See ye un laco que se troba a lo canto d'o lugar de Ebersberg en Bavera,Alemanya.

Seguntes os rechistros monasticos, un abat clamau Altmann fació que lo río Ebrach estase entibau arredol de l'anyada 1040 y asinas creyó l'autual laco.

A canto d'o laco se troban os lugarons de Hinteregglburg y Egglsee, asinas como la grancha Ziegelhof. A lo sud d'o laco i hai un corro de molsa y praus, an lo Moosbach prencipia como l'afluyent mas gran.

O laco ye en una reserva natural y un important puesto de reproducción y escanso pa muixons rarizos. En os zaguers anyos, ha perdiu la suya importancia como un important puesto de cova pa las gaviotas Chroicocephalus ridibundus (en alemán Lachmöwe), prencipalment a causa d'a creixent cantidat de soladas; a colonia d'istos muixons yera a vegadas una d'as mas grans de Bavera.[1]

Referencias editar

  1. (de) Hans Sponholz: Das Paradies der Lachmöwen. Holzner Verlag, Würzburg, 1963.