Alexandra Jiménez

(Reendrezau dende Alexandra Jiménez Arrechea)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Alexandra Jiménez
Alexandra Jiménez en los Premios Goya de 2017.
Alexandra Jiménez en los Premios Goya de 2017.
Información personal
Calendata naiximiento: 4 de chinero de 1980
Puesto naiximiento: Zaragoza

Alexandra Jiménez Arrechea ye una actriz aragonesa naixita de Zaragoza o 4 de chinero de 1980.

Dimpués d'emprencipiar bien choven a estudiar ballet en o Estudio de Danza María de Ávila de Zaragoza y o Real Conservatorio Profesional de Danza de Madrit, tornando-se bailarina profesional ta os 15 anyos, Alexandra sofrió una lesión en o piet dreito y decidió d'albandonar o ballet y adedicar-se a l'arte dramatico. Fació estudios d'interpretación en a Escuela Superior de Artes Escénicas y Espectáculos de Madrit, encomenzando a compachinar ya en o segundo curso a suya formación con bella intervención en series televisivas como Policías, Periodistas u Compañeros.

Manimenos, o papel que la ferá conoixita ta o publico ye o d'África, a sofrita y cinica companyera de Raúl y amiga d'Eva en a serie de televisión Los Serrano de Telecinco. Tamién ha participato en a serie Tres son multitud, como Valeria, amás de fer de colaboradora en o programa Alerta 112.

En a gran pantalla, ha treballato como Trini en a cinta de Manuel Sanabria, La fiesta. Ha participato en bels curtometraches: con o papel de misacha gánster en Low Bat (2002), como Isabel en Demonios de corta vista (2004), El mono de Hamlet (2004), A Mario (2004) y Anillos de Saturno (2001), que li mereixió una Mención Especial a la Millor Actriz.

En teatro, ha actuato prencipalment en: Fin del mundo, todos al tren (Alberto Millares, 2002), Los menecomos (Roberto Cerdá, 2002), Siete por siete (Fermín Cabal, 2003) y 5mujeres.com (2004).

Tamién ha feito de modelo ta las colecions Kangaroos (primavera-verano de 2005) y Bossini (agüerro-hibierno 2004-2005), en ista chunto con Alejo Sauras.

Vinclos externos editar