Val de Meca

(Reendrezau dende Valdemeca)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Val de Meca (Valdemeca en castellano) ye un municipio de Castiella-La Mancha, situau en la provincia de Cuenca. La suya población ye de 91 habitants (2015), en una superficie de 70 km² y una densidat de población de 1,26 hab/km².

Val de Meca
Municipio de Castiella-La Mancha
Bandera Escudo d'armas
Anvista de Val de Meca.
Entidat
 • Estau
 • Comunidat
 • Provincia
 • Comarca
Municipio
 Espanya
 Castiella-La Mancha
Cuenca
Serranía Alta
Superficie 70 km²
Población
 • Total

82 hab. (2013)
Altaria
 • Meyana

1321 m.
Alcalde Roman Santiago Royuela Jiménez
Codigo postal 16152
Chentilicio Valdemequeros[1]
Coordenadas
Val de Meca ubicada en Castiella-La Mancha
Val de Meca
Val de Meca
Val de Meca en Castiella-La Mancha

Cheografía editar

La localidat de Val de Meca ye a piet de la sierra de Val de Meca. Lo río de Val de Meca y uns afluents suyos de la marguin ezquierda desauguan esta sierra. Este río traviesa la localidat homonima y s'adreza enta lo norueste pa cayer en Xúcar cerca de Huélamo.

Mugas editar

Lo termin municipal de Val de Meca muga a l'ueste con una prolongación de lo termin municipal de Cuenca y con Huélamo, a lo norte muga con la prolongación de lo termin municipal de Cuenca que plega dica Val Tablau, a lo norte y nord-este con La Zafriella, a l'este con Laguna de Bernaldet, a lo sudeste con Huerta del Marquesado, y a lo sudueste con Valdemoro-Sierra.

Parla editar

Lo lexico popular d'intrés etnografico de Val de Meca se conoix relativament bien por figurar esta localidat en l'ALEANR, con la sigla Cu 200[1].

Referencias editar

  1. 1,0 1,1 (es) Manuel Alvar: Atlas lingüístico y etnográfico de Aragón, Navarra y Rioja. Institución Fernando el Católico. Departamento de Geografía Lingüística, Institución Fernando el Católico de la Excma. Diputación Provincial de Zaragoza, 1983. Tomo I, Lamina 3-Mapa nº 3, Lamina 6-Mapa nº 6.