Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Suintila
Rei de los visigodos

Estatua de Suintila en lo Retiro de Madrit
Reinau 621-631
Naixencia ?
?
Muerte Toledo
Predecesor Recaredo II
Succesor Sisenando

Suintila (Swinþila en gotico, Suinthila en latín) estió un sobirán de los visigodos que reinó entre los anyos 621 y 631. Venció a los bascons y a los bizantins de l'Algarve[1] y consiguió la unificación territorial de la Peninsula Iberica baixo lo poder de los visigodos con capital en Toledo.

Estió lo primer rei visigodo que consiguió una rendición incondicional de los bascons y obligó a los prisioners bascons construir Oligicus u Ologite (l'actual Olit). Oligicus faría part chunto con Vitoria d'una linia defensiva contra los bascons y las suyas incursions de saqueyo por la val d'Ebro.


Predecesor:
Recaredo II
Rei d'os visigodos
621-631
Succesor:
Sisenando


Referencias editar

  1. (es) Hermann Kinder, Werner Hilgemann, Manfred Hergt Atlas Histórico Mundial. De los orígenes a nuestros días Akal, 2007. pp128