Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Flandres u Flandras (en neerlandés , Vlaams, Vlaming; en francés Flandre(s),flamand, Flamand; en alemán Flandern, flämisch, Flame) ye una rechión de lo norte de Belchica, una de las tres de lo estato federal belga, y corresponde a la mes gran parte de lo Flandres historico. Denantes de la rechionalización de Belchica, a palabra Flandras correspondeba a lo territorio de las provincias West-Vlaanderen y Oost-Vlaanderen.

Flandres
Vlaanderen
Rechión de Belchica
Bandera
Himno: De Vlaamse Leeuw
Entidat
 • Estato
Rechión
Belchica
Capital Bruselas
Idioma oficial Neerlandés1
Superficie
 • Total

13.522 km²
Población
 • Total (2005)
 • Densidat

6.058.368 hab.
442 hab/km²
ISO 3166-2 BE-VLG
ISO 3166-2 BE-VLG
Chentilicio Flamenco/a[1] u flandesco/a[1]

Flandres en Europa
Pachina web oficial

1 En Bruselas se charra neerlandés y francés

Flandres, tamién dita Rechión de Flandres ye una subdivisión administrativa de Belchica y reune o conchunto d'administracions flamencas de Belchica, fruito d'a unión d'as institucions d'a Rechión Flamenca y d'a Comunidat flamenca que administran as provincias d'Anvers, de Flandres Occidental y Oriental, de Brabant flamenco y de Limburgo, y tamién por as personas de parla neerlandesa d'a Rechión de Bruselas.

Nomás dos d'as cinco provincias actuals perteneixeban a o territorio d'o Flandres historico.

Gubierno editar

O suyo primer ministro ye Kris Peeters, d'o partiu CD&V.

Historia editar

A rechión Flamenca no se corresponde actualment con o condau de Flandres d'a edat meya, que encluyiba territorios actualment en Francia (Flandres francés) y en os Países Baixos (Flandres zelandés). A mas a Rechión Flamenca incorpora os territorios de parla neerlandesa de l'antigo ducau de Brabant y as buenas villas de parla neerlandesa d'o Prencipau de Lidje.


  Comunidatz, rechions y provincias de Belchica  

Comunidatz humanas

Comunidat Francesa de Belchica ·   Comunidat Flamenca de Belchica ·   Comunidat Chermanofona de Belchica

Rechions y provincias

  Flandres: Anvers · Flandres Oriental · Brabant Flamenco · Limburgo · Flandres Occidental
Valonia: Hainaut · Lidje · Luxemburgo · Nameur · Brabant Valón
  Rechión de Bruselas-Capital

  1. 1,0 1,1 (an) Diccionario ortografico de l'aragonés (Seguntes la Propuesta Ortografica de l'EFA). Versión preliminar. Estudio de Filología Aragonesa. ISSN 1988-8139. Octubre de 2022.