Die Welle

cinta de 2008 dirichita por Dennis Gansel
Die Welle
Ficha tecnica
Dirección Dennis Gansel
Producción Martin Moszkowicz
Nina Maag
Guión Dennis Gansel
Todd Strasser
Peter Thorwarth
Musica Heiko Maile
Fotografía Torsten Breuer
Montache Ueli Christen
Actors Jürgen Vogel
Max Riemelt
Jennifer Ulrich
Jacob Matschenz
Frederick Lau
Datos y cifras
País(es) Alemanya
Anyo 2008
Debantadera 18 de chinero de 2008 Festival de Cine de Sundance (Park City, Utah, Estaus Unius)[1]
13 de marzo de 2008 Alemanya[1]
Chenero(s) Cine de drama
Durada 101 min.
Idioma(s) Alemán
Companyías
Productora(s) Rat Pack Filmproduktion
Constantin Film
B.A. Produktion
Celluloid Dreams
Medienfonds GFP
Informacions en bases de datos especializadas:

Die Welle (títol orichinal en alemán, en aragonés, A Onda marina, enguerada en Aragón con o títol en castellano de La ola) ye una cinta de cine alemán dirichida por Dennis Gansel en 2008.

Argumento editar

Mientres un prochecto semanal, o profesor Rainer Wenger amuestra a los estudiants d'a suya clase o tema d'a forma de gubierno. Os estudiants s'amuestran escepticos debant d'a ideya de que podese tornar una dictadura como la d'o Tercer Reich en l'Alemanya de nuestros días y que ya no bi ha periglo de que o nacionalsocialismo torne a fer-se con o poder. O profesor decide prencipiar un experimento con os suyos alumnos ta contrimostrar como ye de fácil manipular as masas.

Antecedents editar

En agüerro de 1967, un mayestro d'historia en o Instituto Cubberley de Palo Alto, California, dito Ron Jones, dirichió un experimento en a suya clase: imposó un rechimen d'estricta disciplina en a clase, restrinchindo a libertat d'os alumnos y fendo-ne una unidat. Ta gran sospresa d'o profesor, os alumnos reaccionoron con entusiasmo a la obediencia desichida d'éls. L'experimento, que orichinalment heba de durar nomás que un día, alavez s'estendilló por toda la escuela. Aquels que disentiban fuoron aislaus u mesmo agredius si no s'uniban a lo movimiento, y os miembros prencipioron a espiar-se y a desconfiar entre éls. O cinqueno día, Ron Jones decidió dar por rematau l'experimento. O nombre d'o movimiento estió A Tercera Onda marina, y ha inspirau ista cinta.

Elenco editar

Se veiga tamién editar

Referencias editar

Vinclos externos editar